HOŞ GELDİNİZ:)

28 Nisan 2011 Perşembe

Flormar Makyaj Seti



Flormar'dan göz farı almak için gittiğimde ordaki satıcı bayan bana alternatif olarak bu makyaj setini sundu.Benim alacağım göz farının içinde 5 renk vardı,bu setin içindeyse gördüğünüz gibi bir sürü şey var.30 TL gibi bir fiyata bence çok çok iyi.Böyle makyaj setleri bir çok yerde var,ama markasının Flormar oluşu içimi rahatlattı,hemen aldım:)İçinde neler mi var?25 renk göz farı,10 renk ruj,4 renk pudra ve 2 renk allık.Ayrıca içinde pudra süngeri ve ruj fırçasıyla aplikatör de var.Farların rengi çok güzel,kalıcı ve hafif simli.Allıklarda açık pembe olanı pek beğenmedim,daha doğrusu benim tenime gitmedi.Daha açık tenlilerde güzel durabilir.Diğeri zaten bronzer.Pudraları beğendim,kapatıcılığı iyi gibi geldi.Gibi diyorum çünkü daha bir kere kullandım:)Daha çok göz farlarını ve rujlarını kullanıyorum.Rujlar gerçekten harika,ama koyu tonlarda tam rengini vermeleri için birkaç kat geçmeniz gerekebilir.Anlatacaklarım bu kadar.Bence kaçırmayın:)

6 yorum:

  1. gerçekten çok güzel bunu nerede bulabilirim acaba? Fiyatı aynı mıdır hala?

    YanıtlaSil
  2. Flormar satış noktalarından ya da Flormar ürünleri satan parfümerilerden bulabilirsiniz.Fiyatının değiştiğini sanmıyorum ben de yeni aldım sayılır çünkü.Çok kullanışlı bir ürün,tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. bu sahte canım ya flormarın böyle bir ürünü yok

    YanıtlaSil
  4. bende dün bi alışveriş meerkezinde flormar standına sordum.bu ürünün geri toplatıldığını söylediler.ayrıca flormarın internet sitesinde daha önceden vardı,şuan baktığımda ordada yok.

    YanıtlaSil
  5. evet arkadaşlar benim de büyük bir talihsizlik sonucu bu makyaj setim yere düşüp kırıldı ve yenisini almaya gittiğimde böyle bir ürün yok dediler,hiçbir yerde bulamadım:(neden kaldırdılar acaba çok güzeldi:(

    YanıtlaSil
  6. I am sorry for not speaking or understaning turkish, so I kindly ask you if you could tell me in english if this set is a quality product as it seems? I live in Croatia and I can order it for about 25 euro.I am a big make up fan and adore these eyeshadow colors from set so I would need your advice, to buy or not to buy. Regards from Croatia! :) Nowadays,I watch Sila series.;)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyorum:)